Onsdag med mycket på gång


Veckan har börjat bra. Ena kvällen spenderade jag hos Dadde, och gårdagen/onsdagen hängde jag med folk hela dagen. Först med Johnny, vi gick till Daddes dit även Tony kom. Var ut o träffa Kata emellan, och sen var jag, Tony och Johnny hos mig ganska länge. Sofie kom förbi också.

8-tiden på kvällen så cyklade jag, och Johnny gick, till Dragnäsbäck. Knackade på hos både Heidi och Junnu men ingen var hemma. Efter en stund kom de båda till Johnnys och så satt vi där hela kvällen. Jag fick lite tråkigt, så var ut å körde en sväng med Daniel o Niko. Sen tillbaks till de andra, som nu joinats av Vennu. Vi såg på filmtrailers och alla var ganska lugna o tråkiga så jag var ut på ännu ett eget litet äventyr. Träffade Thono som jag lärt känna på rave-festerna. :))

Jag och Heidi ville göra saker, men Johnny satt bara klistrad framför sin pad/phone.
 Jag var över natten hos Heidi och hennes katt Ronja ^^, för det kändes ovärt att cykla hem i regnet och bli blöt. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?