Kattungar



Först träffade jag Miika, var ut och körde en stund och sånt :) Sen for jag till Dragnäsbäck till Heidi och Johnny. Vi satt på balkongen, var till affären m.m. Därefter kom Å till Johnnys och det hände inte så jättemycket förräns Mats plötsligt kom dit. 
 
Efter en stund for jag, Mats, Johnny och Heidi hem till Heidi. Jag lekte med hennes katt Ronja, sen bestämde vi oss för att åka hem till Mats eftersom de har kattungar där. Så kul med små söta kattungar, 4 veckor gamla var de.:D Vi satt hos Mats till midnatt ungefär, då for vi en sväng till Tonys innan vi for tillbaka till Johnnys lägenhet. Tony och Jouni kom också dit efter en stund.
 
Vi satt hela natten där. Det regnade ute, men jag och Mats for ändå en sväng till Shell för att ha något att göra. Sen blev det rätt sent så festen avslutades och Mats skjutsade hem oss alla.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?