Im no good being spontanious

Vaknade på söndagen hos Johnny med finfint humör och pepp inför en vardaglig vecka. Sen kom Mattlar helt random och plötsligt var det fest..
 
Den lugna morgonen förbyttes i stress och ångest, jag hade ju inte alls förberett mig på fest den dagen. Så jag for hem med Daani snabbt så ja kunde byta om och fixa till mig. 
 
Stressade iväg sedan tillbaks till Johnnys där det nu plötsligt var massa människor, ganska stressig miljö. Var ut på en cigg med Heidi och Mats och funderade vad vi riktigt skulle göra. Men sen försvann alla i en snabb takt och plötsligt var det lugnt!:) sen kom I och Å och deras hund. Vi slötittade på tv, de andra talade finska och jag satt mest med mobilen.
 
Sen gick vi till Vennu där vi stannade ganska länge, jag mådde fysiskt illa så som jag brukar göra när det är stress och oförutsedda händelser och allt för mycket folk!
 
Efter det gick jag och Johnny för att träffa Tony i Dragnäsbäck. Vet inte om det hände så mycket mer den kvällen.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?