Hektiska dagar

På morgonen for Mats till jobbet och jag hängde med Laura en stund innan jag gick till Johnnys. Vilade bara några timmar i väntan på att det skulle ske nåt. Å och Roope kom dit på dagen och stannade tills kvällen. På kvällen kom Katri. Hon och Johnny for sedan tilll Heidi ett par timmar medan jag lånade Johnnys lägenhet för å vila. Var så jävla slut efter att ha varit social så länge utan att få va ensam.. Det blev bättre av att vila, så sen for jag ut och träffade Thony. ^^ Sen gick jag till Heidis lägenhet och hängde med dem resten av kvällen. Kollade en film lite senare och sov över hos Johnny.
 
Dagen efter, lördagen, cyklade jag hem när jag vaknade. Fixade och gjorde mig redo för att festa igen, tagga villa-avslutning! Nu ska jag cykla iväg till Heidi och Johnny igen, får se vad som sker ikväll :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?