En sista sommardag


Tog en cigg med Nicke på morgonen då han skjutsade mig till föregångarna. Jag gick ännu på sommarlovstid men det var kul att vara där en stund!:D

Sen snabbt hem å duscha å fixa mj innan jag skyndade iväg till Sandö. Där väntade Mats, Johnny och Mattlar. Vi satt där i flera timmar under dagen, men där 16-17-tiden gick vi åt skilda håll.

Jag gick hem å vilade, sen efter en par timmar kom Johnny förbi, och även Sofie och Juuso. Det var nog tänkt att vi skulle göra något, men största delen av kvällen lämnade jag ensam hemma bara och väntade, tråkigt. -.-


Update
Jag fick faktist sällskap sen, Mats kom och hälsade på ganska sent när jag precis skulle sova. Vi bestämde oss för att fara till Dragnäsbäck på en godnatt-cigg till Johnny, Heidi och Junnu. De satt bara och kollade på tv så jag och Mats satt ensamma på balkongen och snackade. Så småningom for vi hem och sova i den mörka sommarnatten.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?