Denna vecka hittills

Uppdatering om festivalen kommer snart, men har omöjligt hunnit det på sistone!
Söndagen for jag med mats och maria till johnny, heidi och junnu för att berätta om min resa, det var trevligt! Susa kom också in under kvällen. Många som bara talar finska! 

På måndagen var jag och johnny till vannu och sen for vi till sandö. Dessvärre började det ösregna... Fick skjuts hem där jag bytte kläder och försökte få upp värmen. (Kallt med blöta kläder ju). Sen for vi ut å köra alla tre, till vörå och där omkring, fina villor vid vattnet. 

Sen var vi hos johnny med hanna och nipa. Kul att hänga med dem igen, vi följde snart med hem till deras lägenhet. Vi var alla ute och körde när det blev mörkt. Besökte nån lägenhet med random folk:)

Det blev lite väl sent, och trots dagens regn var kvällen jättefin och typ glittrande.



Tisdagen for jag, sofie, johnny och juuso till en öppet hus grej. Därefter for vi allihop till mig och satt mest runt bordet o snackade, var ut å rökte å sånt. Sedan gick vi till sjukhusstranden, men det var inte så soligt så vi fortsatte mot laituri-hållet. Satt på olika bänkar och träffade massa olika människor vi kände. :) var där väldigt länge, satt vid bryggan och stolarna vid glasskiosken nära fängelset. Soligt!:) på kvällen lånade johnny en scooter för att vi skulle slippa till honom. Där hängde vi med heidi, jouni, ville och några fler som var in nu som då. Även hem fick jag sitta på med scootern. Hängde en del i lägenheten hos paret som ägde scootern. 


Ganska kul kväll, samma gäng nog. Hade tända ljus, provade lustiga outfits osv haha c(:







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?