Chilla och grilla

Idag gick jag hem från Dragnäsbäck för att duscha och fixa mig för en ny fest. Sen gick jag hela vägen tillbaka oxå:D

Dessvärre var det ganska kaos då jag kom dit, flera finska typer som grälade och det var allt möjligt fram å tillbaka. Närmare 19 fick jag nog och gick ut för att gå till stranden, Johnny följde med mig. Men satt bara en stund på Vikinga-stranden, det blev rätt snabbt kallt. Sen gick vi via en kompis innan vi for till Johnnys. Jag var ute o mötte Mats på en cigg först, sen gick vi till grillstället där Johnny var. Strax därefter kom också Heidi ut. 

Det var mörkt och kallt, jag frös men stod nära elden mest. Vi grillade korv. Sen for Mats hem, och vi andra gick upp till Johnnys och rökte och såg på tv fram till 3-tiden.. Sen fick jag återigen låna sovrummet, så naajs. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?