Konstens natt

Träffade Heidi och Johnny på dagen lite spontant sådär. Var ute och körde en kort sväng osv.
Jag for hem och de andra for till stranden. Fixade mig, skulle träffa ett par vänner.
Men det blev inte av. Så jag blev ledsen och stressad. 
Johnny kom via på tobak å försökte lugna mej men jag är ju ganska omöjlig när jag är på det humöret haha ;)
 
 
Torsdagen var det Konstens Natt. Men dit for jag inte. Istället hämtade Mats mig och jag for med honom till Hanna och Nipa. Vi satt där i sofforna ett tag och snackade. Sen kom Mats någon tjejkompis med två små barn dit, då blev det liv i lägenheten!
 
Planen var att fara till stan och se vad som sker. Men jag orkade inte följa med Mats, tjejen och barnen.. Så jag stannade hos Hanna och NIpa, det var meningen att vi också skulle fara så småningom. Dessvärre så råkade Nipa somna! Hanna och jag försökte väcka honom, utan resultat. :P 
 
Slutade med att jag och Hanna CYKLADE in till stan, från Roparnäs. Träffade Hannas kompis Suvi och satt ute och rökte. Sen blev det så kallt, så Hanna och jag sa hejdå och så for jag hem, klockan var typ 3. :) 
 
Efter en stund kom även Junnu förbi min lägenhet, men han stannade inte länge. Junnu talar bara finska, precis som Hanna och Nipa. De kan knappt ett ord svenska och inte särskilt mycket engelska. Vad innebär då det? Juu, että mä olin oppinut aika hyvin suomeksi lately, ja ymmärrän enemmän ja enemmän joka päivä, hyvää eikö? :D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?