Training and food

 
Idag började jag senare, så blev lite uttråkad här hemma och for ut på lunch med Anna.S! :) Det var trevligt, börjar va ett tag sen vi träffades. Vi ska ses imorgon igen. :)
Sen har jag hängt på föregångarna, räknat lite matte och skrivit på en religionsuppsats, kul att ha kommit igång med skolan igen. Har fotat lite med Elina också, samt ätit glass haha:P

Nu på eftermiddagen har jag varit på Fitball. Därefter blev det massooooor av protein. Gud så skönt det är att orka träna mycket igen, har ju börjat äta regelbundet nu och slutat "tramsa med maten", då orkar jag verkligen mera och blodsockret håller sig i balans. :P
 
Igår var jag på Zumba föresten, min kompis Kix var instruktör. Det var många månader sedan jag dansade senast, måste börja med det igen! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?