SPEKTI at Rocktails

 
Förfestade själv till en början, riktigt skoj och skön feelis!:) 
Nicke kom till mig då han slutat jobbet klockan 9. 
Sen kom också Mange, vi satt och talade en stund innan vi for ut å köra.
Mange skjutsade oss till Rocktails. Vi drack champagne.
Sen nån gång dök Fredrika och Kent upp.
 
Vi dansade på nedre våningen, drack skumppa och lonkero. 
Nån gång efter 12 tror jag det var, så började Spekti spela.
Det var jättekul, jag stog med i publiken och var glad.
Nicke, Fredrika och Kent var inte så intresserade så de satt mest vid bordet och drack tror ja :P
De spelade massa bra låtar och det var sån jävla feststämning :D
Efter det dansade vi till stängning, tror jag iaf. Efter det gick vi till McDonalds innan vi gick hem.
Nicke lämna å sov hos mej för han kuna int kör bilen eftersom han va full.
På morgonen vaknade jag tidigt som vanligt, kastade ut Nicke eftersom jag var ivrig att gå ut å gå.
Har varit på en promenad på över en timme, så jäkla skönt!:D 
Nu taggar jag till inför ikväll!
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?