Plugg-lördag

Produktiv dag för mig idag, försökte sova länge först men det gick ju sådär :D
När jag vaknat så storstädade jag hela lägenheten. Sen har jag pluggat. Skrivit 2 långa religionsuppsatser och gjort klart en del skolarbeten inför nästa vecka då det är en kortare vecka igen :P
 
 
Märker verkligen att det var alkoholen som gjorde att skolan gick så dåligt nu på våren... How could I let that happen.... Så nu har jag gjort lite ändringar i schemat och har skolan som prio ett fram tills sommarlovet. För let's face it, skolan är jävligt viktig för mig.
Ska ändå ut och dansa ikväll, men har nolltolerans mot alkohol eftersom jag ska upp så tidigt imorgon, så tänker inte dricka en droppe alkohol!! Vill inte fucka med hjärnan i onödan. Blir spännande att se hur länge jag orkar va ute :DD Tror nog jag orkar rätt bra eftersom det är hardstyle-night på Leipätehdäs med Rob Gee!!! <3
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?