MUST SEE ROB GEE


Förfestade inget eftersom jag inte drack igår. Däremot kom Jeanette till mig runt halv 9. Hon drack och var ganska full haha:P Sen gick vi till Leipätehdäs där hon ganska snabbt försvann.

Jag träffade mina nyblivna 18-åriga vänner; Anna.H, Emil och Linn. Vi hängde på dansgolvet och dansade till awesome hardstyle! Jättebra stämning så jag kände mig inte alls nykter och tråkig som jag trodde jag skulle göra. :D

Hittade massa bekanta på dansgolvet. Tommy, Hassel, Martin, Fredrik, jaa det gamla vanliga gänget med andra ord:P Hade jättekul och fick en massa motion på dansgolvet, hardstyle ger verkligen energi!

När krogen stängde var jag väldigt trött. Men jag hängde med till efterfesten iallafall. Där var det också awesome!  Jag träffade och talade med Rob Gee i egen hög person! :D

Vi satt nåt gäng på golven och bara chillade och kollade på alla tokiga dansare, ganska underhållande :P Emellanåt gick jag upp och dansade lite också, man måste ju passa på när det spelas bra musik i Vasa för en gångs skull! :D

Efter efterfesten gick jag hem och fixade mig och drack massa tee med koffein i för att bli pigg inför utställningen. Mamma hämtade mig sen så for vi till Botniahallen med Trolla. Hon fick rött band och tredje bästa i sin klass, inte det bästa resultatet man kunde få, men helt okej! :)

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?