JVG på Fontana

Steg upp klockan 7 idag för att hinna med en långpromenad med hunden. Därefter har jag varit i skolan, vi stekte våfflor på eftermiddagen. :) Lämnade in min religionsuppsats samt räknade lite matte.

Sedan hem snabbt för en timmes hundpromenad, sen var det dags att gå till min andra skola för att ha mattelektion i 1,5h. Alltså det gick jättebra, så mycket enklare att förstå!! :D

Efter det mötte jag upp Anna.S och så gick vi tillsammans till Fontana för att se på Jare & VilleGalle. Det var en rusfri tillställning där även underåriga slapp in, bra att de ordnar sånt i vasa. Vi var såklart nyktra (jag ska va nykter hela veckan).
Däremot var det inte så jätteskoj, störande med alla mini-teinin:P Vi var nog lite för gamla för detdär tycker jag;D Så vi gick ut lite tidigare och for hem bara, men trevligt ändå att få sitta och ha lite tjejsnack en stund! :)

 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?