Hangover

 
Usch för bakisångest alltså. Jag tror jag ska gå ut nykter nästa gång jag far på krog, måste testa hur det är. Just nu har jag iaf ingen lust att festa mer på en evighet, men snart är det ju vappen, men fram tills dess kan jag va nykter iaf.
 
Googlar tips mot bakisångest. Man ska tala med vänner, fråga andra om vad deras pinsammaste fylleminnen är, då kanske ens egna fyllesms och konversationer inte känns lika hemska längre. :P Sen ska man se framåt, tänka typ att vad gör det om en månad eller så, livet går vidare. Så sociala kontakter, promenader och att sysselsätta sig med annat är bra tips.
 
Jag är i korsnäs nu, vi har grillat och jobbat i stallet typ:P Jag har legat ute och solat med Jack också, det känns faktist sommar-varmt när man har skydd mot blåsten.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?