Framtiden

Föreläsning med Maria Österåker hela förmiddagen, det var intressant!
Jag har ju i framtiden tänkt studera ekonomi, söka till Hanken efter gymnasiet.
Men enligt Maria ska man inte tänka så mycket på vilka utbildningar som ger bäst
"status" eller bra meriter. Man ska tänka på LYCKA. Och hon har ju rätt!
Man ska göra det man brinner för och tycker är roligt.
Jag gillar att skriva texter, och jag tror jag är ganska bra på det också.
Kanske jag borde göra något sådant. :) Huvudsaken är väl att man
själv mår bra och har en rolig vardag. Man ska skita i vad andra anser som "högstatus-karriärer".
Jag jobbar mycket just nu på att va nöjd med ett normalt liv, och jag längtar faktist
efter en normal vardag med kille och ett normalt jobb.
Har lagt ner mina stureplans- och london-drömmar nu, lol:P
 
 
Efter det hängde jag med Elina till subway, trevligt med lite lunchsällskap. :)
Nu är jag i Korsnäs hos mina föräldrar, städar och har gått lugna hundpromenader i skogen, relaxing!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?