Solarsound club på Fontana

 
Igår kom J till mig en timme på kvällen, vi tog varsin dricka och satt och diskuterade en stund. Sen for han och så kom Fredrika och Kent istället. Vi förfestade i tre timmar, spelade ölspelet och lyssnade på musik. Sen gick vi till Fontana.
 
I början var det rätt chill, och ganska lite folk. Det blev mer folk sen så vi dansade och var ut på cigg och talade med folk. En stor del av kvällen gick ut på att dansa faktist. Med oss på dansgolvet hade vi bl.a. Hilzu, Nicke och Daniel.L. Jag dansade även med nån Fredrik jag träffade. Och så med Tommy och resten av partygänget, det var skoj :D Så bra feelis!
 
Lyckad krogkväll. Efter krogen så hängde jag med Nicke och Daniel på efterfest. Först hämtade vi Trolla och sen hämtade vi dricka. For till Daniel.O där han och Kia var. Hände nu int så jättemycket där, folk var slöa och höll på att slockna. Så jag, Nicke och Daniel.L for hem till mej och sova, klockan var säkert 7 innan vi gick och la oss:P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?