En sväng till Jeppis

 
Jag blåste i alkomätaren, den visade 3,3 promille som högst haha :>

Så var det då dags för en liten utflykt igen, denna gång var slutdestinationen Jakobstad.
Jag, Karin och Nicke for iväg nån gång på kvällen. Kul att supa i bilen på väg dit.
I Jeppis for vi till Black Sheep först. Nicke å Karin drack, men själv beställde jag inget eftersom jag kände att jag började bli för full, så tog en paus i drickandet.
Träffade Kimie en sväng, man stöter nog på bekanta lite överallt tydligen :) Gick till Stadshotellet och Melody.
Det var ett stort ställe och det var riktigt mycket folk.
Däremot var det inte sån jättebra feelis. Det var ett live-band som spelade reggae.
Vi hade ju velat dansa och ha lite mer nattklubbskänsla, så vi var nog där på fel dag.
Kvällen var inte alls vad vi planerat:P 
 
Vi avbröt kvällen rätt tidigt och åkte tillbaks till Vasa. Först fick vi sitta och vänta i en evighet att Nicke skulle blåsa noll på alkomätaren. Medan vi väntade på det var vi en andra gång till Black Sheep också. 
Halv 2 startade vi mot Vasa. I vasa for vi till ABC en sväng å sen hämtade vi upp Hilzu med bilen. 
Efter det skjutsade Nicke hem oss alla. :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?