Easter party

 
Förfestade hos mig igår! Med på förfesten var Erika, Nicke och två svenska killar från Stockholm, Oscar och Rikard. Det var skitskoj att få snacka rikssvenska och tala om Stockholm! :D

Sen gick vi till krogen. Men Nicke slarvade vi bort på vägen dit, haha xD Vi var till Leipis först men det var så lite folk så vi gick till Fontana. Även där var det lite folk men vi dansade ändå. Sen ville jag väldigt gärna till Leipis så vi for tillbaka dit. Jag drack typ ingenting på baren. Drack ganska mycket på förfesten och kände mig lite för full så jag slutade dricka helt :P
 
Dansgolvet på Leipis var fucking awesome! EDM all the way och jag träffade massa bekanta som jag dansat med förr, världen är så liten här. Först dansade jag iaf med Fredrik. Träffade mer folk sen, Tommy och hans festgäng dansade jag med länge. Hittade fler bekanta, Alexander, Marcus, nå random brudar osv.
Det var skoj som fan! :D
 
 
Det är verkligen härligt hur man blir som en familj där på dansgolvet, man bara dansar och lever ut musiken, inget annat existerar och samhörigheten är otrolig. Mycket bättre än fontana där alla killar bara raggar hela tiden och är störande. Gillar bättre när man bara är där för musiken.
 
Erika och Stockholmskillarna drog till Fontana klockan 2. Jag stannade kvar på dansgolvet på Leipis såklart, hade ju massor av kompisar där. Jag dansade nästan oavbrutet ända tills valomerkki. När krogen stängde var jag trött, så smet snabbt ut innan nån skulle hinna dra med mig på efterfest. Gick hem och for ut med Trolla, var nästan helt nykter så skönt att vakna idag utan baksmälla! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?