Ajjj

Under en skogspromenad idag ramlade jag, då Trolla springer omkring med sina bollar hela tiden och vill att man ska sparka boll med henne. Jag halkade i leran och mitt ben böjdes i en konstig vinkel. Så nu är hela vadmuskeln och knät stelt och värker som fan. Armbågen fick sig en smäll också, och nu är jag sängliggandes. Missar gymmet de närmaste dagarna, inte heller promenera kan jag:/

Kan nog inte gå till en läkare än, de skickar bara hem en med värktabletter och såna har jag redan om jag nu skulle behöva. Benet känns mer och mer stelt, undrar vad som hänt, verkar vara mer än en vanlig muskelsträckning tyvärr. Som tur är har jag hög smärttröskel så jag klarar mig nog. :)
 
Något positivt är väl att jag får träna upp min förmåga att ta det lugnt.
Jag har ju ett stort problem med rastlöshet.
Nu får jag ligga still i sängen och möta tystnaden och stillheten. :) Näe kmr nog halta iväg till köket snart, typ baka och diska kan jag säkert göra utan att behöva stödja så mkt på benet:P
Annars blir det bara en lugn och chill helg hemma, skönt! :)
 
 
 

Kollar på Welcome to sweden, bra serie! :)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?