2 euros-dag på Fontana



Erika kom till mig för att förfesta runt kl 7. Vi drack och talade typ bara om problem med killar. Vi var rätt patetiska och Erika blev väldigt full snabbt:P
Sen blev också jag ganska full. Så vi var båda rätt borta haha. Mange kom till mig och så for vi ut och köra en stund innan han skjutsade oss till krogen.
 
Jag brukar inte vara sådär full, det är rätt ovanligt att alkoholen påverkar mig så snabbt. Men fulla var vi och vi dansade hela kvällen. Vet inte alls vem vi hängde med heller, har inte så jättemycket minne av kvällen.
 
Jag for iaf hem och sova själv fastän det var meningen att Erika skulle sova hos mig. Hon försvann nånstans men kom och knackade på på morgonen. När hon for hem på förmiddagen så for jag till föregångarna. Där har vi ätit lunch och sen bakade jag och Elina en kladdkaka. :PP
 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?