You better work bitch


Idag har jag varit på föregångarna på möte. Det är lite all over again, var dit på ett möte för några veckor sedan, och då lovade de att vi skulle ha flerpartsmöte idag. Men näe, var bara ett kort diskussionsmöte med en person därifrån. Det enda vi kom fram till är att det ska vara ett nytt möte om två veckor.
 
Det jag vill ha hjälp med är pengarna först och främst. Idag går jag minus 200 euro på min månadsbudget (hyra, mat, alkohol) Jag får alltså ta 200 euro från mitt sparkapital varje månad. Det enda jag får varje månad är bostadsbidrag, och det är ju inte mycket. Det räcker ju några år iofs, men jag vill ju helst inte slösa på mina sparpengar.
 
Förutom att diskutera lite snabbt där, träffade jag en del vänner, och hängde med Jeanette. Vi gick ut på en cigg, och jag tog en cigg och kände mig hög som vanligt (röker ju så himla sällan). Får se till att inte börja röka när jag går där!


Anonym

Men du, har man inga pengar måste man spara in och alkohol är väl inte särskilt nödvändigt att slösa sparpengar på? Det är väl hur du prioriterar dina pengar som sedan är resultatet..



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?