Wasa By Night 2013

 
"Ska vi fara ut och börja samla stämplar nu?" hördes det redan från lunchtid igår. Klockan 14 infann jag mig på sky och träffade Jeanette och Janet. Köpte en supergod hallonshot med grädde på. Därefter besökte vi Ollis, Malleys, Potero, Lobby bar och Rocktails. Sen skulle de hem en sväng, så jag själv gick också hem och öppnade en lonkero ;D Träffade årets generations fjortisar en sväng också för lite business, de är 98:or haha, så söta :D
 
Efter ett tag kom Daniel till mig och sen gick vi ut och mötte upp Erika och SebbePotero. Vi hängde med dem ett litet tag bara, för sen skulle vi träffa min syrra och hennes kompisar. Fast först gick vi till Lady Pink och fixade en stämpel och träffade på Paavo :) Sprang via Public Corner på en Pople Lime shot, och sedan gick vi hela gänget (Daniel, Ellinore, Anders, Natalie, Tim och Linda) till Cinema Bowling, där jag köpte en lonkero och fick min tröja :D
 
Jag, Janet och Jeanette

Därefter blev det lite supande på spriten jag hade med i väskan, samtidigt som vi gick runt till lite olika krogar. Tomas ringde, så jag och Daniel mötte upp hans gäng istället. Vi gick hem till mig på lite business och fyllesnack haha :D Resten av killarna for iväg sen och endast jag, Tomas och Daniel stannade kvar. Vi hörde på musik och jag drack en massa sprit. Tillslut for även Daniel iväg, och då gick jag och Tomas till Rocktails. Där hängde vi med Maija, minns faktist inte vad som hände egentligen :P

Sen har jag något minne av att vi skulle ha gått till mig igen, och jag diskuterade med en svensk kille som var med. Klockan var över midnatt och snart begav vi oss till bankomaten. Därefter skiljdes vi åt, men jag och Tomas gick till Fontana. :) Vad vi sysslade med där är lite oklart, jag var ganska så jäkla full! :D Men vi träffade min lillsyrra iaf. Vi hängde nog ett tag där, men sen gick jag och Tomas iväg till en mörk gränd och satte oss ner för att röka och flumma lite :D Jag laga någon helsvart underlig bild på instagram (?) haha. Sen sa jag hejdå åt Tomas innan jag vinglade in på Fontana för att svepa i mig lonkero med min syrra. Jag dansade lite.

 

När Fontana stängde så gick vi hem med ett par killar till en lägenhet nära hoviska. Jag minns bara små fragment av det, minnet är riktigt blurrigt. Jag rökte iaf, och blev snurrig som fan! Sen mådde jag illa och vinglade ut i trapphuset. Men min syrra orkade inte gå hem i kylan så hon stannade kvar. Själv satte jag mig på trottoaren ute innan jag klarade av att gå. Trodde jag skulle spy, men gjorde inte det. Kanske jag slumrade till några ögonblick också! Efter det har jag iaf kommit hem gåendes även fast jag hade högklackat.

 

Jag är supernöjd med dagen och kvällen! Jag festade sammanlagt i 14 timmar, och hade gärna fortsatt om jag inte hade blivit illamående. Jag som alltid brukar bli så trött, men denna gång blev jag inte det, kanske hemligheten var mina piller, KOFFEINPILLER :D (de funkar eftersom jag aldrig äter koffein till vardags)

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?