Ollis UV-party


Min lillasyster och jag drack massa olika mjölkdrinkar med flertalet olika likörer. Efter det var jag riktigt lullig, så vi fick skjuts till Ollis. Där stötte vi på flera stycken! Många bekanta ansikten.
 
Tog en lonkero med Jens från Korsnäs.
Dansade och rökte med Hanna.
Talade med Johan.
Hittade två finska killar som vi spenderade stor del av kvällen med.
Jag talade finska och vi fick goda drinkar av dem.
Vi dansade en stor del av kvällen, det var riktigt trevligt :)
 
Efter sista låten gick vi ut. Folk frågade om efterfest, jag var inte så taggad...
Påväg mot mej mötte vi en lustig kille som sa att nu skulle vi gå hem till honom och dricka.
Eftersom han bodde nära mig så hängde vi på.
Det var inte så jätteskoj å ingen god dricka heller, så vi drog hem och sova istället! :)


Fashion Safari

låter skoj med uv party :D

Svar: Jepp helt skoj va de nog :D
Alexandra None



URL: http://fashionsafari.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?