I'm just dancing

Igår var jag på ett underground-party. Hard to the core wedding celebration! Det var i en gammal 2-vånings lokal i Runsor. De hade två scener, en större där det spelades hardcore och en mindre där det var electro, typ trance, house, techno. Jag trivdes jättebra på stället, åååh nu saknar jag det! Jag var där i exakt 12 timmar, utan att gå ut annat än till rökrutan. Man fick inte gå ut för att sedan komma tillbaka. Den regeln hade de för att det inte skulle bli mer droger i omlopp typ. Eller nåt sånt. Det var alltså ett rätt stort evenemang, med riktiga vakter och narikka. Inträde var 15 euro.
 
Jag var där med Nicke och Daniel.
Sånahär undergroundfester är nog inte i allas smak egentligen.
Jag trivdes mer och hade roligare än vad killarna gjorde.
Det handlar lite om vad man gillar antar jag, och jag gillar ju att dansa!
Jag hade högklackat så nu bränner det under fötterna efter alla timmars dans!
 
 
 

Dessa bilder är tagna på stora scenen när vi precis hade kommit dit, alltå 6-7 tiden på kvällen. Därav ingen som dansar.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?