Hundsällskap

Jag är sjuk, har varit förkyld sedan i lördags morgon. (Ja, jag gick ut på krogen fast jag var sjuk, ska ut på onsdag också). Som tur är blir jag aldrig sådär riktigt mega-sjuk, utan det hålls på en nivå så att jag klarar av vardagen ändå. :)

Idag har Trolla varit hos sin kompis Lisa. Det är en tjej som brukar låna Trolla någon dag i veckan. Kul för Trolla med lite extra aktivering och sällskap! De har varit ute och lekt i skogen och simmat idag. Jack har fått lite extra kul med en långpromenad ned till havet där även han har fått trampa runt i vattnet :)  Det är så himla mysigt att va ute och gå på kvällarna nu! Jag har börjat gå långpromenader där runt 20-21 tiden med hundarna. Mörkt ute och bra musik i lurarna, skön höststämning! :D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?