HIIT på LadyLine

Ikväll har jag varit på HIIT, ett nytt gruppträningspass med Aino på LadyLine.
Passet är ett högintensivt intervall-träningspass på 30 minuter.
Det var ett hårt pass, måste nog säga att det var tuffare än BodyAttack!
Men man orkade ta i ändå, eftersom man visste att det bara var 30 minuter.
Det är nog mycket psykiskt detdär.
 
Men det kändes verkligen, mest i låren skulle jag tro.
 
Under passet värkte det i bröstet, dendär känslan man får när man springer (alltså inte joggar, utan verkligen springer) mer än man egentligen orkar. Jag har inte upplevt den känslan särskilt mycket här i Finland, det var mer i Stockholm när jag gick på riktigt tunga pass. Nåja, kul att de äntligen hittat hit, dessa korta intensiva passen.
 
 
Gymmen i Vasa har fått flera nyheter nu till hösten! På sportsgym har de öppnat en klass som heter Kettlebells, och LadyLine erbjuder numera BodyVive, Prana Flow Yoga och HIIT. Dessutom en 45 minuters BodyAttack med Sebastian, den klassen kommer bli en favorit känner jag på mig! :D
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?