Hard to the core

Det fick bli två inlägg om detta nu, känner att det blir så kompakt text, MYCKET text.
 
18-19 tiden på kvällen igår kom vi till Runsor.
Det var redan folk där, men ganska chill stämning fortfarande.
Vi drack, och Nicke var ganska full redan.
Vi hängde med alla möjliga folk, såg en hel del bekanta.
Tycker dock att det skulle ha fått vara mer folk, på evenemanget stog
det ju att 360 st deltar, men det såg verkligen inte ut att vara det!
 
 
Mestadels drack vi, (man fick ha med eget dricka in, och det såldes ingen dricka där).
Satt på bänkar, hängde i electro-rummet, var ut i rökrutan.
Meningen var att vi skulle åka till Emmas födelsedagsfest emellan, men sen sa ju vakterna att vi inte får komma tillbaks in om vi åker därifrån. :S Så fick skippa det, förlåt Emma!!
Vid midnatt elr nåt så skickade vi hem Nicke, han hade fått i sig för mycket alkohol.
Resterande 6-7 timmarna spenderade jag mest på dansgolvet.
Även Daniel fick i sig lite för mycket alkohol och mådde illa ett tag.
Själv var jag helt klar i huvudet, jag bara smuttade på lonkero nu som då. Drack inte alls många, höll mig till vatten. Gillar inte alkohol vid såna där fester, alkohol gör en trött. Dessutom kan man inte dansa ordentligt om man är full, rörelserna blir så långsamma och tröga. Bäst att va nykter då!
 
Istället blev det nästan som ett träningspass för mig! Speciellt på hardcore-scenen, det blir ju verkligen cardio träning med hög puls! Jag varierade mellan de olika scenerna. Jag hade inget intresse för hardcore innan detta evenemang, men visst fan var det skoj! Dansade väl mest med random tjejer där. Men hardcore är på det viset att man lika gärna kan dansa ensam.
 
Även electrorummet var najs, där hängde jag också en hel del. Vi for hem halv 7 på moron! Då va jag rätt uppe i varv av musiken (å tinnitus nästan) men lyckades somna iaf, var så hima trött i kroppen!
Blev ju 12 h supande och minst 6-7 h dansande!
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?