En helkväll på sky

Igår kände jag för att dansa, och bestämde mig för att gå till SKY! Nicke ville supa så han hängde med. Men först kom han till min lägenhet och hade sprit med sig, så då var det bara att börja dricka drinkar! Vodka + fun light för min del.
 
 
Jag blev väldigt snabbt packad, så kan det vara ibland. Liksom, jag har nog några små minnesluckor från förfesten och hur vi gick till krogen. Men på SKY köpte vi skumpa iaf. Satt på uteserveringen ett tag med en filt runt mig, så himla kallt! Vi
 
Vi dansade och flummade runt en hel del, ganska mycket minnesluckor! Mot slutet fick vi förflytta oss till det andra rummet (det var mindre kallt där) och så satt vi bara och chillade. Jag fick inte ner skumpan längre, det smakade inte gott och det var så kallt... Hela jag var iskall, mina händer hade tappat känseln för de var så frusna! Inte så kul.
 
Efter krogen hamnade vi i ett hotellrum med ett gäng Umeå-bor. Både tjejer och killar, men inte fan minns jag nåt om dem längre haha. Nicke slocknade i korridoren och nån vakt hjälpte honom hem. Själv hängde jag på hotellrummet till klockan 6 på morgonen. Då gick jag hem i ösregnet. Det verkligen spöregnade, blev genomblöt innan jag var hemma.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?