Dat B1tch Molly just left me hangin!

 
Igår var jag ganska taggad på utgång i alla fall. Jag började dricka ca 8 tiden på kvällen, hann få i mig 4 cider innan krogen. Nicke kom över sen, för han skulle skjutsa mig till krogen. Vi var ute och körde ett tag innan jag ensam steg in på Leipätehdäs efter kl 23. Beställde vatten. Dansade och hittade nästan genast Josse och Ida som jag hängde med ett bra tag.
 
Dansade en hel del med randoms också. Träffade Sonja och hennes kompis inne på toan, och samma visa där, gick till dansgolvet och dansade med dem också :)

Vid 1-tiden började jag ha huvudvärk och må lite illa. Gick till det andra rummet och satte mig ned ensam för att chilla och dricka mer vatten. Fan, fick i mig minst 3 liter vatten den natten, helt sjukt. d:
 
Messade Nicke att han fick komma efter mig tidigare, och 20 före 2 var han utanför krogen. Vi körde runt lite och jag började må lite bättre, fastän jag fortfarande var sjukt törstig o hade hög puls. Vi gick till Malleys för att söka efter Miiku och hans gäng, men de var inte där! Stannade en stund innan vi körde runt lite mera. Ganska mycket folk i stan, fullt på alla krogar ju :)

Men nåja, vi orka int far ti nå mera ställen så Nicke skjutsade hem mig. Lite för pigg för att somna, fastän jag var trött i kroppen, men tillsist somnade jag väl.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?