Angående podcasts

Vad tycker ni om podcasts?
Jag tycker de är bra, jag brukar höra på dem när jag diskar och städar :)
Kissies&Peter08's hör jag förståss eftersom jag följer kissies blogg, men den podcasten som verkligen fångade mitt intresse var "En economistas podcast" som är gjord av Blondinbella och Pingis, som även skrivit boken Economista.
 
Jag gillade deras podcast för att jag kände igen mig i den! Jag har också alltid varit den som sparat alla pengar, tänkt långsiktigt och mitt mål har alltid varit att bli ekonomiskt oberoende. Jag impulsköper aldrig något, jag tänker  efter ordentligt innan. Jag är intresserad av aktier och fonder, jag skulle gärna börja spara mera aktivt, investera pengarna i någonting! Dock är jag så osäker på vad det bästa sättet är då man vill lägga undan några tusen. Jag hoppas denna podcasten (och boken) kan hjälpa mig med det :)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?