Min vecka so far

Idag var vi ute på en lite längre promenad i dagsljuset, jag och Trolla och Jack. Vi gick genom ett bostadsområde med massor av villor. Alla tätt packade hus med små söta trädgårdar, äppelträd, färgglada villor med bilar parkerade ute på vägkanten.. Det påminner så mycket om Lidingö. Jag saknar verkligen våra promenader bland lyxvillorna där. Det var vacker och promenaderna där piggade verkligen upp och gav framtidsutsikter för även den deppigaste av dagar.
 
Veckan har gått i ekonomins tecken. Började måndagen med att gå på ett möte som fick mig att inse att jag inte kan förlita mig på att andra ska hjälpa mig. Jag måste själv ta tag i min situation och få min privatekonomi att växa. Så jag har tillbringat mycket tid med att traggla mig igenom ekonomiska termer, ekonomiska podcasts (de engelska är aningen svårtuggade) och allmänna sidor. Idag har jag mest varit inne på mina båda nätbanker (ja, jag har konton i två olika banker). Fokus ligger på investeringar. Om jag vill få mitt kapital att växa måste jag våga ta chanser.
 
Jag har även gymmat en hel del. Min morgon fick en perfekt början med tee, hundpromenad, bodyattack och core. Bra så.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?