En kväll på tunnelbanan

Igår flög jag somsagt till Stockholm. På flygplatsen råkade jag träffa Zakarias! Jag träffade ju honom förra fredagen på ollis också, och nu var han påväg tillbaka hem till sthlm med samma flyg som mig. Önskar att jag också bodde i Stockholm.
 
 
 
Jag fick via facebook reda på att Rapunzel of Sweden hade öppningsevenemang. Så jag gick dit lite spontant, tog ett glas champagne och kollade runt. Trevligt trevligt.
 
 
Var på NK bokavdelning. Blondinbella och Pingis hade boksignering nämligen, så jag gick dit och fick en bok signerad. Hennes fotograf tog bilder av publiken där jag syntes, men de kom inte med på hennes blogg. Däremot tjejen med hunden som syns på Bellas blogg, hon stod framför mig i kön, söt vovve!
 
 

Nu ska jag va tråkig och sova. Festa, vad är det liksom? Jag är trött efter att ha gått på stan 8 timmar.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?