Söndag är ganska chill

Lördagen spenderades hemma hos föräldrarna med finmiddag för att fira farsdagen. Jag hjälpte till och fixade fördrink med havtorn ^^
 
På kvällen åkte jag till stan igen, med Trolla och Jack. Idag har det varit en sedvanlig söndag. Jag steg upp kl 9 (som jag alltid gör när jag är ledig) och har gått hundpromenader, pluggat och läst bloggar hela dagen. Nu på kvällen har jag varit till gymmet och gått på HIIT. Jag sa ju att jag inte skulle gå på det passet mera för jag fick värk i knäna efter förra gången. Nu gick det mycket bättre för det var en annan instruktör. :)
 
 
Jag har planerat lite angående min skolgång nu. Är superpeppad och vill lära mig allt, vill bli bäst på allt nu! Haha... Jag är så himla nyfiken och det finns så otroligt mycket jag vill plugga! Finans, hälsokunskap, medicin, psykologi, biologi, ledarskap, administration... Nåja, jag har anmält mig till några fristående kurser på universitetet som jag kan läsa parallellt med mina gymnasiestudier som går på halvfart. Kanske jag kommer på något ämne som jag vill plugga vidare inom då.
 
Men jag vill ha minst 2 högskoleutbildningar i bagaget i framtiden. Först något inom finans eller hälsokunskap (det är det jag ska bestämma mig för efter några kurser på öppna universitetet) och sedan vill jag komma in på veterinärlinjen (genom högskoleprovet) efter det. Skiter i hur lång tid det tar, men det ser faktiskt hoppfullt ut! :)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?