..

Hade en sjukt stressig dag igår, flängde hit och dit hela tiden och fick inte sitta still en sekund. Föregångarna, hundpromenader, psyk, träning och sist och slutligen möte på vasa gymnasium om studentskrivningarna. Så nu är jag anmäld till vårens studentskrivningar! Modersmål och hälsokunskap kommer jag skriva då.
 
Jag har ju flex-tid på föregångarna, jag ska vara där 3 dagar i veckan men kan förhandla om vilka dagar. Så idag tog jag ledigt. Det behövs verkligen! Min kropp är helt slut och jag har träningsvärk i varenda muskel. Var precis till biblioteket för att låna kurslitteratur till en kurs på Åbo Akademi. Jag andfådd på hemvägen, det var ansträngande att gå och bära på böcker när musklerna egentligen bara skulle orka ligga stilla. Jaja, bra med lite motion ändå, tänkte inte gå till gymmet idag nämligen.
 

Sommar på Sky
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?