Wanting to get higher

Okej, gårdagen alltså. Jag sov ju inget under natten, och sen på dagen satt jag bara framför datorn, städade och sånt. Det bestämdes att jag, Tomas och Ida skulle till sky. Så vi drog ut på stan efter 10 nån gång, jag drack klart min lonkero och sen gick vi in på klubben. Vi satt på uteserveringen och chillade med varsin kesälonkku, sååå goda!<3
 
 
 Sen dansade vi en del och drack och rökte och hade skoj!
Dock ville de gå hem så tidigt, redan 1-2 tiden tror jag det var.
Jag stod inte ut med tanken på att gå hem och vara ensam och inte kunna sova,
så jag stannade kvar och dansade ensam.
Träffade Ceddis sedan så umgicks med honom å hans gäng den sista tiden.

Sen blev det ljust ute, inte samma stämning på en nattklubb när det börjar ljusna tycker jag.
Så när det blev mer folktomt gick jag också hem.
Åååh jag var nästan helt nykter där i slutet, så tråkigt!
Men det är nog för att jag drack fram tills på morgonen dagen innan så alkoholen verkade inte lika bra.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?