Speed

Jag är i ett sånt flow nu, jag har massor av energi oavsett om jag äter eller inte, samma sak med sömnen! Det är så härligt! :D Har promenerat med hundarna en hel del idag, samt varit på BODY på gymmet.
 
Fin början på sommarlovet! Nu är det bara att se till att göra så mycket som möjligt och festa mer än tillräckligt! Dock är det så himla tråkigt på vardagarna. Jag har liksom ingenting att göra. Det enda folk kan tänkas göra i vasa är väl att gå ut och festa.
 
Nåja, jag ska ut på stan och hänga med Jenny nån dag tänkte vi, och imorgon har jag hundtävling och sen är det inte länge kvar till helgen! I alla fall på lördag blir det fest. Sen på söndag är det hundutställning i Närpes när man är bakis, men det brukar inte va några problem :)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?