Loca

Igår var en riktigt bra dag! Jag gick i massa affärer med mamma hela dagen, och sen när jag kom hem till lägenheten väntade ett brev från kela. Jag har beviljats 245 euro i bostadsbidrag varje månad!! Så nice, så slipper jag slösa på mina pengar lika mycket, nu är det ju mycket mindre jag måste betala i hyra varje månad, så det är chill.
 
Sen var jag på BodyBalance också, sååå bra feelis. Tänkte gå på gymmet idag med, men vaknade förkyld med ont i halsen, inge bra.. Så blir att dricka en massa tee idag och kurera förkylningen. Jag har nämligen lovat att gå ut med Maija ikväll. Det blir hennes första utgång på krog och vi ska testa massa drinkar på HulluPullo. :) Löften bryter man inte så jag får se till att bli frisk nu så jag kan supa! Får väl ta en jäger eller salmix shot där, då brukar man inte ha ont i halsen mera :D
 
De dumma hundarna har hållit på och lekt här hemma. Trolla löper och Jack är intresserad även fast han är kastrerad. Gissa vad de ställde till med idag?? Jo de fick till en lyckad parning med hängning (alltså att de fastnade i varandra)! Sjukt. Men vilken tur att Jack är kastrerad, annars hade det nog blivit massa problem.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?