Inflyttningsfest & Maijas B-day

Jag har haft ett intensivt dygn och livet leker and so on :D Jag har varit vaken i 30 timmar nu! Härliga tider. Visst är jag lite trött, men eftersom det planeras på en eventuell dåka päivä så vet jag inte om jag vågar gå och lägga mig, isf ork ja väl int stig upp.
 
Nåja iaf, jag hade fest hos mig. Det var kombinerad inflyttningsfest och födelsedagsfest för Maija. Maija fyllde 18 igår, så blir myki krog i sommar! Det var skitskoj och det kom massor med folk! Alla teinin i vårt gäng, åså Sebbe och sen faktist också Tommy från Åland, som jag brukade supa massor med i Korsnäs när jag var 15! Kul återseende.
 
Vi satt mest inne och hörde på musik och talade och instagrammade i början. Sen när det blev efter midnatt satt vi faktist ute på gården. Rökte, talade om viktiga saker och hade det mysigt. Härligt med massa folk, och jag behövde bara en 6-pack cider (okej kanske liite mer) för att bli full, så det var awsome! :D
 
Klockan var halv 4 när de sista gick hem. Jag hade messat med min vän jag brukar hänga med ibland, som var på krog just då. Så jag tog Mimmi i koppel och så mötte vi upp honom och tog en taxi hem till honom. Det var fan gryning redan, ljust ute, åååh vad jag älskar sommar! :D Vi satt hos honom hela natten, hörde på musik och sånt så det var trevligt.
 
Vi sov ingenting. Lite drack vi väl hehe.. :) Men nåjå sen typ 8 på moronen så rök hans hund ihop med min lilla chihuahua.. Det var inte så lyckat, det var rätt mycket blod och chihuahuan var i chock. Jag ringde jourveterinären och tänkte åka in. Fast sen när det slutat blöda så var inte såret så stort att det behövde sys, så jag kan nog ta hand om det själv tror jag, så avvaktar angående veterinär. :)
 
Iaf, mina föräldrar hämtade mig halv 10 och skjutsade hem mig, jag fick Jack på samma gång. Ja se oli siinä!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?