I'm not addicted, I'm committed

Igår kom en vän till mig. Vi drack cider och öl. Satt vid bordet och talade. Drack osv.. Sen när jag var ensam ville jag fortsätta festa. Sökte efter vänner på facebookchatten men resultatet var tragiskt. Fast jag lyckades ta mig ut ändå, med Gusse och Fredrika. Först O'Malleys och sen blev det ollis. Dansade med Fredrika, talade med random människor, och det var helt okej även om jag var ganska klar i huvudet. Ollis är ollis och det är inte världens bästa ställe men somsagt helt okej. Hey I just met u, and this is crazy, but here's my number, so call me maybe. Den spelade de, och sen var Fredrika försvunnen. Jag gick hem och klockan var tre. Det var kallt. Jag är glad att jag gick ut. Jag måste bli mera spontan, och detta var spontant.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?