Glada vappen!

Vi hade en riktigt kul vappen-fest hos Daniel med massa sprit och glada miner. Det var en bra stämning och det kom mycket folk. En del gick till hoviska, en del for på andra fester och en del kom tillbaka senare. Folk spydde och drack, haha precis som det ska vara med andra ord (;

Jag stannade inne, det var för kallt för mig att gå till hoviska, jag fryser ju tillochmed inomhus. Men på skolavslutningen förhoppningsvis. :D Det var en kul kväll ändå.

Jag hade med mig både systemkameran och digitalkameran och gudars vad mycket lättare det var att ta bilder med digitalkameran! Jag brukar annars bara ha systemkameran, men det blir ju perfekt nu med en gammal digitalkamera man kan ta med ut på sommaren och inte behöver va lika rädd om som systemkameran. Iaf, här kommer några bilder!


 



 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?