Första maj

Glad och med alkohol fortfarande i blodet klev jag upp morgonen efter vappen. Jag brukar va bakis, men med solen skinande utomhus kan man ju inte annat än att må bra! :D
 
Så jag tog solbrillorna på och Mimmi med mig och vandrade till torget. Först hängde jag med Fredrika och Kent en timme innan de skulle till båten. Sen var jag med Jenny, vi gick runt och hon talade med massa finska kompisar. Sen skulle hon iväg, och då lämnade jag med Maija och Reidar. Vi gick runt och träffade vänner, häftigt att så många från gårdagens fest orkat sig upp, fast de är väl för unga för att vara bakis...
 
I slutet stog jag, Maija, Reidar, Oscu och Mimmi och kollade på bilparaden. Det var skitkallt ute, så efter ett tag tog jag Mimmi under armen och gick hemåt. Stackars Mimmi ville bara upp i famnen hela tiden, det var nog för kallt för henne också.
 
Så det var några härliga timmar på stan en bakisdag :P

Jag på vappen år 2008, fun times, fun times...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?