Drunker than drunk

Jag är hemma igen nu efter två dagars intensivt supande. Det har varit helt galet! Hundarna har varit med också. :P
Onsdag:
Jag, Maija och Daniel förfestade hos mig. Gick till Pullo sen och drack söta drinkar. Maija for hem ganska tidigt medan vi andra stannade där. Så det var jag, Daniel, Anton och Sofie. Vi shottade och alla fick black-out. Sen gick vi till Daniel på efterfest när krogen stängde. Var där i två timmar men minns ingenting. Sen hade jag tagit Jack och gått hem (lämnat Trolla där haha)
 
Torsdag:
Även min iphone hade jag glömt. Så kl 13 dagen efter vaknade jag av att Daniel, Anton och Trolla kom in i lägenheten. De sa att vi sku supa igen. Så ja skicka iväg dem och började fixa mig. Sen tog jag hundarna och for till Daniels. Gick till stan och köpte en 12-pack lonkero. Sen lämna vi hundarna hos Daniel och vandrade iväg till beachen!

Vi tre satt på stranden i flera timmar. Jens från Korsnäs kom dit och satt med oss en stund och sen kom Sofie! Så kul att supa med Sofie igen! Tony och Nicke kom dit en sväng cyklandes haha. Och sen kom Tommy också. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå in till stan, eller till Daniels lägenhet rättare sagt. Vi fortsatte festen där ute.

Dock vet jag inte riktigt vad jag sysslade med, jag satt inne och chattade med folk istället för att va social ute med gänget.. Voivoi. Nåja sen börja drickorna vara slut så Tommy sa att han hade nå starksprit hos sig så han och jag tog hundarna och gick över till honom. Hundarna hade fullt upp och lekte hela natten, för Tommy har en labrador, så det var lite hundkaos hehe. Vi drack och hörde på musik och slocknade sen haha.

Vaknade nu på morgonen och gick hem med dogsen. Antar att det blir nykter fredag idag eftersom det blir megafest imorgon.
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?