Åminne säsongsöppning


Finally dags för lite sommarsupande utomhus! Först körde vi hundarna till Korsnäs, sen tillbaka till stan för att hämta upp de på bilden ovan. Anna, Ville och Anna. Daniel skjutsade oss till Åminne och väl där satt vi vid bryggorna och förfestade. Lizzi kom också med oss. Sen kom det mer och mer folk när kvällen fortskred.

Vi hörde på bra musik, blåste såpbubblor och hade riktigt skoj. Vädret var underbart, u gotta love summer! Träffade mycket folk. Jag hade inte med särskilt mycket dricka, typ 5 cider bara. Fast sen drack jag Oscus sprit, för han blev jättefull och spydde, och behövde nog nån som hjälpte honom dricka upp tror jag bestämt. :) (A)
 Jag och Patte satt ute med honom, han var ganska rolig efter all sprit.

Min pappa hämtade mig nån gång efter 12. Så då åkte jag hem till dem och sov, för att orka upp kl 7 dagen efter :)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?