About yesterday

Jag hade en perfekt dag igår! Förutom massa värk i benen idag efter allt promenerande bara ;D
 
Först förde jag hundarna till Daniels, typ 10 på morgonen. Sen var det dags för gymmet, där blev det en timmes BodyBalance, härligt! :D Efter det hem och fixa till mig lite, sen drog jag till stan och mötte Jenny. Vi satt vid frihetsstatyn, träffade Tapio osv, riktigt trevligt! Vi åt glass också, samt delade på en mexico-lonkero bara för att testa hur den smakar. Den var söt och god! :D
 
Sen gick jag och mötte upp Maija och Mill. Vandrade i evigheter runt på stan med dem. Sen chillade vi bara i solen, urhärligt väder alltså! :D Runt halv 7 gick jag till Daniel och hämta hundarna, då va vi ännu ti hundparken en sväng så di fick springa av sei:)

Nåjååå sen hörd jag på musik hela kvällen. Ja ha fått svårt att sova igen, så måst väl börja ta mina sömnpiller igeeen. Det blir så när de e ljust ute och man hör fågelkvitter då man ska försöka sova, fast de e mitt i natten!! :P
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?