Vad som hänt sen sist

Seeg uppdatering, vet.
 
Söndags: Fikade med typerna på bilden + Nina och hennes chihuahua. Träffades på stan i isande blåst, så satte oss på ett fik på drottninggatan typ direkt<3
Sen tog jag tåget till södertälje och spenderade kvällen med Patricia, Anders och barnen, varefter jag sov på deras soffa den natten.
 
Måndags: Vi steg upp tidigt som fan. Bar ner alla väskor till bilen och körde galet snabbt till Viking-terminalen. Checkade in och sen upplevde vi nya båten. Vi lekte med barnen i lekrummet, åt och fikade, samt träffade Cecilia med hennes dotter som steg på när båten var på Åland.
 
Vi hade riktigt kul, fin båt var det, nya Viking Grace. Sen åkte vi bil hem och jag satt i baksätet med barnen hela vägen, jag och lilla Wille hade riktigt kul! ;P Det var mysigt. Sen var vi äntligen hemma i kyliga vasa, vinter all over again.
 


Patricia

Haha vi hade riktigt sköjj! Du är så bra me barnen Alex , skulle vilja anställa dig som nanny! :) (Y)



URL: http://patriciafamilj.blogg.se/


Patricia

Och ennu ett stort tack för all hjälp på resan med barnen :) Skulle nog ha hoppat över bord utan dig <3

Svar: Tack tack Patricia! :D Jag sku gärna bli er nanny haha ;) Ååh de va så kul å leka med barnen, önskar att vi hade hunnit ses oftare här nu i finland.
Alexandra None



URL: http://patriciafamilj.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?