Party i sthlm

 
Idag har jag spenderat större delen av dagen med Shelley. Först satt vi på ett café och hade inte särskilt mycket att göra. På eftermiddagen drog vi till Missa. Jag tog ett rätt så starkt bantningspiller där och då, vilket resulterade i hjärtklappning och att mina händer blev helt BLÅ! Har fan aldrig vart med om det förut, fast jag tagit starkare förut, men asså händerna blev blå som fan, helt sjukt, och så började jag frysa helt galet.

 Sen köpte var jag och Shelley och handlade på systemet innan vi åkte till Fridhems där vi satt och drack. :) Allt kändes mkt bättre efter några klunkar alkohol. Nu sitter jag mest och väntar på att Missa och hennes gäng ska komma in till stan. Vi är skrivna på gästlistan till Pure på Stureplan ikväll så blir väl högst troligen party där hela natten :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?