Kaos

Det är så stressigt för mig att komma hem efter en resa. Nu tänker jag på skolan. Visserligen har jag läst lite i filosofiboken på kvällarna i sverige, men inte tillräckligt. Inget jag gör är tillräckligt.
 
Idag är det onsdag och vanligtvis brukar jag ha pluggat klart veckans uppgifter för minst ett ämne på onsdagar. Jag går tre ämnen denhär perioden, Biologi, filosofi och matte. Eftersom jag kom hem sent på måndagsnatten har jag inte pluggat nånting då, och på tisdagen hade jag bara ångest och mådde psykiskt dåligt. Alltså ligger jag efter och jag har panik!
 
Ikväll ska jag på biologilektion, det blir nog kul, få igång livet och rutinerna lite. Jag hoppas jag hinner plugga klart veckans tre ämnen innan söndagen, annars blir det fan kaos i mitt huvud. Jag vill att allt ska va perfekt, jag vill vara duktig och få bra betyg. Men det är svårt då jag har så mycket att fokusera på. Jag måste oxå komma igång med gymmet. Jag vill ju hinna bli smal innan sommaren liksom, och nu är det fan bara ett par månader innan sommaren är här!
 
Sen hundarna ska vi inte tala om, hinner inte med allt. Gym, hundar, matkaos, betygshets i skolan, vardagen...
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?