En ljusglimt från förut

Jag har inget annat vettigt att skriva, så jag kopierar in en text från mitt favoritår i livet, år 2008. Det var nog en sommar när jag verkligen levde livet och mådde bra. Det saknar jag. Nåja, hoppas på att denna sommar blir någorlunda bra ändå :)

Åminne igår

Lauantai 30.08.2008 14:54

d va skoj igår fan, först förfest hos mej, sen ut å köra till amppes, sen alla ti åminne. iisa å jag dansa först, men sen fick iisa astmaattack, så ja fick gå me henne ti röda korset där. sen for hon hem tror ja, å jag lämna där å dansa precis vid högtalarna å DJ:n. de va sååå skoj! D kom no fram massa folk t mej å, åså träffa ja belle vicki sara emmi å många andra. Natu va å där men ja minns int att ja hann träffa henne så mkt. de flesta av mina kompisar for hem ganska tidit, men vad gör det då man får dansa å träffa nytt folk ;) ;) ;) heheheh
sen försöka ja smita undan nån kille, åså hitta ja soffi så vi måsta stå å tala me han killen ändå. tror han va full, fast han sa han bara had drucki två tequila på baren där vid åminne. aija, skit samma, sen kom mamma å hämta mej, så ja satt å tala me henne i fyllan, fast ja va no ganska nykter den tiden. de va 3 på natten då, å ja had börja dricka exakt kl 3 på dagen.
Ganska skit, ja tappa bort min nya kamera! Ja had bara hunni ha den en vecka. (min förra blev stulen från lägenheten för ett par veckor sen) Men nu fan slarva ja bort min nya å. :(  Åså blev min handväska stulen där inne på dansgolvet. ja had en cider i den å pengar. jaija,d får man int ta så hårt, nu ska vi supa igen. ja älskar livet, så skoj här nuförtiden, fastän ja längtar bort från vasa, sku vila supa i nån ny stad nu, me nytt folk. :P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?