What happens in Sky stays in Sky

Stressiga dagar var det här, för igår kväll var det bara att göra sig iordning och dra ut och ravea igen! Jag gick via Gusse och därifrån mötte vi upp Fredrika och gick till Daniel. Vi förfestade ute vid borden. Dit kom även Svante. Lite senare ringde Jens från Korsnäs. De ville komma på en öl, han, Patrik och Julia, alla från Korsnäs så det var skoj!

Sen började det regna och folket for iväg. Jag, Fredrika, Daniel och Gustaf gick in och väntade på Daniels pappa som fick skjutsa mej Daniel och Fredrika till krogen.
 
 
Där dansade vi och hade skoj! Jag var jättefull efter förfesten så jag köpte inte en enda dricka under hela kvällen, men fick ett par cider av nån nog. Men jag hade druckit både lonkero, sprit och vin på förfesten så det var ganska galet.
 
 
Men somsagt vi dansade ganska mycket och va ute på terassen ganska mycket också. Vi träffade väldigt mycket bekant folk, och även nya människor såklart. Det var en riktigt skoj kväll!
 
Efteråt stog vi där ute och sen gick vi hem bara, alla hem till sig och sova. Men när jag vaknade hade jag en ny sparad telefonnummer döpt till "jotain efterfest" alltså någon efterfest, men jag minns det inte ens haha ååh.
 
När krogen har stängt och man är full och sliten ser det ut såhär. Dagsljus ute också.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?