Summer blast friday

Började gårdagen med en välbehövlig tur till gymmet. Sen blev det förfest hos Daniel med Sofie, Juuso och Roxy. Lite senare kom även Malin och Maija. Sen gick jag, Daniel och Maija till stan. Planen var att jag skulle förfesta med dem på sky och sedan dra vidare själv till Rocktails. Men oturligt nog slapp Maija inte in på sky (det var 20 års åldersgräns). Så då gick vi till Gringo för varsin dricka.

 

Jag var ganska rastlös och ville dra vidare, så efter en lonkero skiljdes vi åt och jag gick till Rocktails. Där träffade jag Alexandra (som jag ganska snabbt tappade bort igen). Var flera bekanta ansikten på Rocktails. Sen kom Tomas och en kompis till honom som jag såklart inte minns namnet på, haha. Vi drack flera goda shottar, typ Pätkis och hot shot. Sen köpte vi en champagneflaska att dela på. Satt ute på terassen, sjukt härlig feelis där!

 

Sen började det närma sig stängning tror jag, champagnen hade nog stigit mig åt huvudet. Men vi tre gick iaf till mcdonalds och satt där medan vi väntade på skjuts. Sen kom Toffe som var kvällens chaufför. Först körde vi till Dragnäsbäck och släppte av Tomas och han andra. Det var nog tal om efterfest men jag hade bestämt mig för att inte efterfesta, så jag lyckades säga nej. Så Toffe skjutsade hem mig, och jag hann få några timmars sömn iaf.

 

Nu idag på morgonen kom nämligen min syrra till mig klockan 10. Och efter det åkte vi till korsnäs, det blir tyvärr en nykter lördag för mig, men det tar vi igen nästa vecka :D

Lite ledsen är jag över att ha missat sky, är så hiiimla sugen på kesälonkero på deras uteservering! Men en annan gång.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?